مخاطب خیلی خاص

جاده خآکی

نوشته های یه رهگذر غریب

مخاطب خیلی خاص

(مخاطب خیلی خاص)


هروقت که خواستم از تو نخونم چشمات نزاشت و افتاد بجونم
شاید قراره تا آخر عمر
اسم تو باشه ورد ِ زبونم
تنها رفیق ِ روزای سختی تنهام نزار تا تنها نمونم تنها نمونم
هم دلبری کن هم دل بسوزون
هم دوست شو هم تشنه به خونم
عاشق کشی با چشمات عجین ِ من تشنه ی این عاشق کشونم
باهرکی قهری با هرکی آشتی
با من خودت باش نامهربونم
تو فرض کن که حق با تو باشه
من واسه این عشق خیلی جوونم
اما تونستم با تو بفهمم هرچی که از عشق باید بدونم باید بدونم
هم دوست شو هم تشنه به خونم
عاشق کشی با چشمات عجین ِ من تشنه ی این عاشق کشونم
.
.
.
هم دلبری کن هم دل بسوزون
هم دوست شو هم تشنه به خونم
عاشق کشی با چشمات عجین ِ.من تشنه ی این عاشق کشونم
هم دلبری کن هم دل بسوزون
هم دوست شو هم تشنه به خونم
عاشق کشی با چشمات عجین ِ من تشنه ی این عاشق کشونم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:, ] [ 15:53 ] [ محمود فرجی ] [ ]
[ طراح قالب: آوازک | Theme By Avazak.ir ]